tisdag 18 april 2017

Kneippen, Norrköping

Ett hus. Här började min resa till Norrköping år 2010.
Eller rättare sagt, resan började med en bild på den här byggnad i mitt flöde på Facebook. Jag tyckte att det såg spännande ut och frågade "Vilket land är det i?" "Norrköping" sa hon.

Den sommaren åkte jag till Norrköping. Jag tog med en amerikansk väninna, Cat, som jag träffat via @Couchsurfing. Hon var mitt uppe i en jorden runt-resa. Jag blev förälskad i Cat och jag blev förälskad i Norrköping.

Jag lovade att komma tillbaka till Norrköping någon dag, och jag lovade att hälsa på Cat i USA någon dag. 6 år senare flyttade jag till Norrköping. 6 år senare har jag ännu inte hälsat på Cat. Vissa drömmar tar sin tid...

#inorrköping #inorrkoping #kneippen #norrköping

#inorrköping #inorrkoping #kneippen #norrköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar