torsdag 28 juni 2012

En annons från Mr Ulf

Idag skiner solen. Du kan sitta och dricka kaffe på balkongen och prata med en vän i timmar eller bege dig ut på en utflykt.
Men alla de där andra dagarna då? När du sitter hemma på semestern, är ledig från skolan, regnet öser ner och du har inget bättre för dig. Vad gör du då?
Själv har jag alltid lite svårt att sitta stilla och inte ha något nytt projekt på gång och förespråkar att man alltid ska försöka lära sig något nytt oavsett hur enkelt eller svårt det är. Någon gång och någonstans måste man ta tag i sina, stora som små, drömmar.
Blabla, jag kan prata på i timmar men tänker gå rakt på sak. Har du inget bättre för dig, känner dig uttråkad och har gnistan att lära dig något nytt... Varför inte testa min guide om hur man tjänar pengar på Internet, hur man skapar en fungerande hemsida med annonser som genererar intäkter?
Det låter givetvis lättare än vad det är och det tar ett tag innan man börjar få in pengar, men jag lovar dig att de första örena är de pengar som är mest fyllda utav glädje och känslan av att ha lyckats. Guiden hittar du på min personliga hemsida (och ja, jag tjänar pengar på att skriva sådana guider ;-) ):
Tjäna pengar på Internet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar